CRM در آزمایشگاه ها

CRM در آزمایشگاه ها

نتایج دقیق آزمایش ها، انتظاری است که همه افراد از یک آزمایشگاه دارند. پزشکان و متخصصان علوم آزمایشگاهی معتقد هستند که مردم آنها را بر اساس خدمات ارائه شده و نحوه آزمایش قضاوت می کنند. معیار هایی مانند: سرعت نمونه گیری، بازده فرایند نمونه گیری و توانایی آزمایشگاه ها در پاسخگویی به سوالات آنها و رسیدگی به درخواست های خاص برای مشتریان بسیار با اهمیت مو میزان رضایت مشتری

  • ارسال مطالب و اطلاعات آموزشی برای مشتریانی که مبتلا به بیماری های خاصی می باشند
     
  • 3. ایجاد فرصت های کسب و کار جدید
    • حفظ اطلاعات در نرم افزار CRM پس از ساعات کاری
    • تعامل با افراد سازمان بدون از دست دادن اطلاعات
    • مدیریت آزمایشگاه های کوچک، متوسط و بسیار مجهز با ایجاد فرصت های جدید
       
    4. نظارت بر رضایت مشتری
    • کاهش میزان خطاها در آزمایشگاه
    • دریافت دیدگاه های مراجعه کنندگان با استفاده از کارت گزارش
    • استفاده بیشتر از قابلیت های بازاریابی جهت مدیریت رشد و آگاهی
    • ارائه اطلاعیه های خودکار مانند اطلاعیه ایمیل
    • استفاده از قابلیت های داشبورد جهت نظارت کلی بر روند کسب و کار